Svētbrīdis baznīcā 2020. gada 2. septembrī

Iesākot mācību gadu, Punktiņgrupa, Komatiņgrupa, Svītriņgrupa kopīgi sanāca baznīca lielajā zālē. Vadītāja Iveta aicināja bērnus izvilkt no dāvanu maisa rullīšus, uz kuriem bija uzzīmēti grupu nosaukumu simboli. Bērni minēja, kas tie varētu būt, komatiņš atgādināja svilpi, punktiņi bija līdzīgi dziedāšanas skolotājas blūzei, bet svītras atgādināja gājēju pāreju un kāda drauga džemperi.  Punktiņu skolotājas – Luīze, Ieva, Komatiņu skolotājas – Dace, Kitija, Punktiņu, Komatiņu palīgs – Vizma un Svītriņu skolotājas – Inga, Ilze iepazīstināja ar sevi, skaļi nosaucot savus vārdus un pamājot bērniem. Dziedāšanas skolotāja Dagnija, bija paņēmusi dažādus mūzikas instrumentus un kopā ar bērniem izveidoja varenu muzikālo orķestri. Komatiņi spēlēja kociņus, Punktiņi zvaniņus, Svītras bungas. Sporta un dejošanas skolotāja Arta ar bērniem devās kopīgā dejā “Lācītis ir bēdīgs”. Noslēdzot rīta svētbrīdi, bērni bija sanākuši kopīgā aplī uz lielās skatuves, kur Iveta lūdza par jauno mācību gadu.

Pēc tam baznīcā ieradās Zinīši un Gudrīši ļoti priecīgā noskaņojumā un sasēdās uz trepītēm. Kādu brīdi ieklausījās klusumā. Kāds zēns jautāja: “vai šodien spēlēs ērģeles? “ Ērģeles nespēlēja, taču šajā klusumā bija sajūta, ka Dievs spēlē ērģeles katra bērna sirsniņā.

Lielo bērnu svētbrīdi skolotājas iesāka ar pamatemocijām. Skolotāja Justīne atnāca nobijusies no tumsas un dusmīga suņa. Viņa jautāja bērniem: ”kuri vēl ir bijuši nobijušies no tumsas? Ko var darīt, lai nebaidītos no tumsas?”. Atbildes bija dažādas: „Ieslēgt gaismu, paņemt lukturīti, aiziet pie mammas un tēta.” Iveta pastāstīja, ka var ieslēgt gaismu, izstaigāt istabas stūrus, palīst zem gultas un apskatīt visbaisākās vietas gaismā, lai pārliecinātos, ka tur nekā nav.

Skolotāja Elīna spēlējās, kāds paņēma viņai mantu nost, viņa palika dusmīga. Bērni ar mīmiku attēloja, kā izskatās, kad ir dusmīgi. Savukārt skolotāja Ineta bija bēdīga, bērni centās uzminēt, kāpēc viņa ir bēdīga. Skolotāja Arta ar bērniem, viņu iepriecināja ar deju. Dagnija kopā ar bērniem klausījās dažādus mūzikas ierakstus, nosakot kāda ir mūzika un kādas emocijas tajā saklausa. Noslēgumā visi kopīgi vienojās lūgšanā.